На низькій швидкості керувати мотоциклом набагато важче, ніж на високій.
05/05/2021
На низькій швидкості керувати мотоциклом набагато важче, ніж на високій. Байк різкіше відгукується на повороти керма, газ та гальмування. Навички повільного маневрування вимагають тренувань, зате потім вони стануть в нагоді при русі в «корках», розвороті в обмеженому просторі або подоланні дорожніх нерівностей.
Найголовніше - пам'ятати, що це ви керуєте байком, а не навпаки. Ключ до успіху - правильне використання зчеплення, газу та гальм.
P. S. На фото - Андрій, студент тренера Олега Грицая, який починав навчання на мотоциклі Honda СВ 125, а для 3-го заняття обрав нашу новинку - мотоцикл Honda CB500FA.
Інші новини
- Програма «Професійного курсу» розрахована на водіїв, що мають досвід керування автомобілем та бажають підвищити навички, опанувати прийоми контраварійного керування, відчути на власному досвіді, як поводить себе авто при втраті керованості.
- Категорія А. Зі скількох років?
- Займаючись за програмою Основного курсу ви:
- Що варто знати про практичний іспит в сервісному центрі МВС?
- Нарешті дочекалися - подорожуємо разом з випускниками REGA. Drivers and Bikers School.
- Хто рано прокидається, ще до 9-ї ранку відтренує обʼїзд перешкоди, екстрене гальмування, найрізноманітніші способи стабілізації авто та багато іншого, корисного кожному активному водію.
- На крок ближче до мрії - сьогодні в мотошколі «REGA» розпочались внутрішні іспити на категорію «А».