Новини
03/07/2025 Новини школи

Контраварійна підготовка в REGA - дій впевнено, коли інші розгублені.
Професійний курс LEVEL 1 - це реальні сценарії, сучасні методики та ситуації, які трапляються на дорозі загального користування.
03/07/2025 Новини школи

Ще одна відповідальна водійка з’явилася на дорогах Львова - наша випускниця Інна.
Кілька тижнів тому Інна успішно склала іспит з водіння і повернулася до нас вже на власному авто, щоб продовжити вдосконалювати свої навички — цього разу зосереджуючись на паркуванні. Такий підхід — саме те, що формує впевненого та безпечного водія.
У автошколі REGA ми супроводжуємо наших студентів не лише до іспиту, а й після нього. Підтримка, професійна підготовка та індивідуальний підхід — наші пріоритети.
Якщо ви також прагнете навчитися керувати впевнено та відповідально — приєднуйтесь до REGA.
Досвідчені інструктори, сучасні автомобілі та навчання з акцентом на безпеку — усе для вашого впевненого старту на дорозі.
02/07/2025 Новини школи

Скасувати «безкарні» +20 км/год. та нові штрафи за перевищення швидкості.
26 травня у ВР зареєстрували Законопроєкт №13314. Він кардинально змінює підхід до відповідальності за перевищення швидкості:
скасовує «нештрафовані» +20 км/год;
вводить градацію штрафів. Замість двох рівнів порушень – шість;
пропонується запровадити штраф за перевищення швидкості вже з 10 км/год.
Три основні проблеми, які вирішуватиме новий законопроєкт:
-Сьогодні в Україні досі діє норма, яка дозволяє перевищувати встановлену швидкість на +20 км/год без жодного покарання. У населеному пункті дозволена швидкість 50 км/год, але за фактом водії їдуть до 70 — і не несуть за це жодної відповідальності. Це значно підвищує ризики для пішоходів, велосипедистів та інших вразливих учасників дорожнього руху. Так, за розрахунками ВООЗ, наїзд на пішохода на швидкості у 70 км/год майже не лишає йому шансів вижити. Додамо, що такого значного “нештрафованого порогу” немає в жодній країні ЄС – лише в Україні та державі-агресорі.
-Чинний штраф за перевищення швидкості від 20 до 50 км/год (340 грн.) є надто низьким і не стримує злісних порушників, а у решти водіїв формує уявлення, що перевищення швидкості є дрібним та несерйозним проступком.
- Відсутність градації: існує лише дві категорії перевищення швидкості (понад 20 км/год та понад 50 км/год), що не відображає реальний ступінь небезпеки, який зростає з кожним наступним кілометром перевищення.
Ключові норми законопроєкту.
01/07/2025 Новини школи

Мото — це любов, незалежно від погоди.
Хочеш навчитися кермувати впевнено та безпечно? Приєднуйся до мотоспільноти REGA, яка не боїться ні дощу, ні вітру, не залежить від градусів на термометрі. RegaMoto це:
професійна, перевірена роками методика, що робить навчання не лише ефективним, а й цікавим;
досвідчені викладачі;
система майданчиків, яка дозволяє почати з основ і швидко прогресувати;
великий вибір техніки - вже 16 мотоциклів різних потужностей;
атмосфера, яка заряджає любов’ю до мото.
30/06/2025 Новини школи

Професійний курс в Rega — керуй впевнено за будь-якої погоди:
- відпрацювання складних маневрів у мінливих умовах;
- розвиток реакції на неочікувані ситуації;
- контроль і безпека на слизькій дорозі;
- впевнене керування в умовах обмеженої видимості.
26/06/2025 Новини школи

Студенти Rega повторюють ПДР на практиці. Пригадуємо правила проїзду залізничного переїзду.
Водії транспортних засобів можуть перетинати залізничні колії лише на залізничних переїздах.
Для пропуску поїзда що наближається, і в інших випадках, коли рух через залізничний переїзд заборонено, водій повинен зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінією), дорожнім знаком 2.2 "Проїзд без зупинки заборонено", шлагбаумом чи світлофором так, щоб мати змогу бачити сигнали, а якщо засоби організації дорожнього руху відсутні — не ближче 10 м до найближчої рейки.
Рух через переїзд забороняється, якщо:
a)черговий по переїзду подає сигнал заборони руху — стоїть до водія грудьми або спиною з піднятим над головою жезлом (червоним ліхтарем чи прапорцем) або з витягнутими в сторони руками;
б) шлагбаум опущений або почав опускатися;
в) увімкнено заборонний сигнал світлофора чи звуковий сигнал незалежно від наявності та положення шлагбаума;
г) за переїздом утворився затор, який змусить водія зупинитися на переїзді;
ґ) до переїзду в межах видимості наближається поїзд (локомотив, дрезина).
Забороняється самовільно відкривати шлагбаум або об'їжджати його, а також об'їжджати транспортні засоби, які стоять перед переїздом, коли рух через нього заборонено.
25/06/2025 Новини школи

Мінімум теорії — максимум дії!
Наступний запис на тренінг з паркування та маневрування в Rega - на суботу 7 червня.
Цей тренінг - «швидка допомога» для водіїв з базовими навичками, які хочуть впевнено:
- паркуватися у складних умовах;
- рухатися заднім ходом;
- перелаштовуватись у щільному потоці.
Реєструйтесь зараз — кількість місць обмежена!
24/06/2025 Новини школи

24/06/2025 Новини школи

Скласти іспит на водійське посвідчення — не просто. Скласти з другої спроби — це вже справжнє досягнення! Особливо враховуючи нещодавнє оновлення маршрутів у СЦ, де складала іспит наша студентка.
Вітаємо Зоряну, яка успішно склала іспит з другої спроби та впевнено приєдналася до лав відповідальних та свідомих водіїв.
Це результат наполегливості, праці та розуміння: керування авто — це не лише техніка, а й відповідальність за загальну безпеку на дорозі.
Ми пишаємося кожним, хто проходить цей шлях, долає труднощі та не здається після першої невдачі. Адже саме такі водії і формують культуру водіння.
Бажаємо Зоряні безпечних доріг, впевнених рішень за кермом і лише позитивних емоцій від водіння!
20/06/2025 Новини школи

Паркомісця для батьків з малюками до 3-х років — нова ініціатива в Україні.
У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт №12437, який передбачає створення спеціальних паркувальних місць для водіїв із дітьми до трьох років. Якщо ініціативу підтримають, щонайменше 5% місць на кожній парковці мають бути відведені саме для таких сімей.
Чому це важливо?
У великих містах знайти паркомісце — справжній квест. Така ситуація ускладнює візити до лікарень, аптек чи держустанов. Ініціатори законопроєкту наголошують: мова не про пільги, а про безпеку та зручність.
Подібні паркомісця давно стали нормою в Німеччині, Польщі, США та Канаді.
Такі місця будуть чітко позначені, розташовані ближче до входів і призначені лише для водіїв із маленькими дітьми, за наявності спеціального маркування на авто.